25 Eylül 2017 Pazartesi

Saç Ekimi - 5.gün

           Hafif ödem devam ediyor. Bandaj olmadığı için daha rahat bir gece geçirdim. Birde şapka konusuna değinmek istiyorum. Saç ekiminin ilk günü dahil olmak üzre saç ekim ekibi tarafından kullanmam için bana kendi reklamlarını içeren bir şapka vermişlerdi. Bu şapka dışarıda dolaşabilmek için gerçekten gerekli bir aksesuar. Çünkü kafanızın bulunduğu durum cidden dikkat çekici. Ben sargılar kafamda iken, sargıları da gizlediği için, mecburi dışarıda olmam gereken zamanlarımda bu şapkayı kullandım. İlk yıkama sonrasında sargılar çıkarıldığında kendime ekim bölgesine temas etmeyen beyaz bir kovboy şapkası aldım ve bununla gezdim. Böyleyken hem rahat oluyorsunuz hemde sizi tanıyan birisi dahi olsa saç ektirdiğinizi farkedemiyor. Size tavsiyem Ekim bölgesine temas etmeyecek olan bir şapkanızı önceden temin ederek hazır etmelisiniz.

          Saç ekimi sonrası 5. gün fotoğraflar;


Saç ekimi 5. gün Donör yan bölge

Saç ekimi 5. gün saç alınan arka bölge

Saç ekimi 5. gün donör bölge

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder